Khamis, 6 Januari 2011

Kisah teruna dan dara

Menarik jugak kalau dapat berkongsi cerita nie..hahahaha
Pada cuti semester yang lepas ade la sorang mamak nie, ana tengok tercari-cari, terpusing-pusing..timbul jugak rase hairan dalam diri mase tu, tapi buat x layan jer. 5 minit lepas pade tu, dia datang balik kat tempat tadi, buat benda yang sama, ana pun ape lagi p la siasat sebaik saja dia beredar dari tempat tu..pada mulanya ana x taw pape, sebab mase pegi tgok tuh tempat tu macam biase aje, ana ngan member ana p la jalan2 sekitar tempat tu dulu, sejam kemudian ana datang balik kat tempat tu, tengok mamat tu ade bawak awek kat sebelah dia, mase tu deme asyik duk bersembang aje, plak tu mase tu tgh hari, mane la ade owg nak datang tempat kat ujung pantai tuh..

Ana pun buat x taw jew, tapi dalam hati dah ragu2 nie, kebetulan member ana tu plax amek jurusan dakwah kat salah sebuah IPT, dalam hati dia lagi la membara, tup2, member ana nie dia p tgok ape yang deme berdua tu buat, TERPERANJAT ana ngan member..si teruna dan dara nie sempat ag buat benda x senonoh, main raba2 la plax, kawan ana ape lagi, buat kuar la ilmu yang ade di dada tuh, yang ana nak bagi taw nye, deme tu bdax sekolah lagi..siasat2 baru ting 2...bdax2 zaman sekarang, rope itu la yer..

Banyak jugak ana bersembang dengan bdax tu, tanye ape masalah semua, lama2 baru nak mengaku. Macam mane la agaknye kalu mak bapak dia org taw nie, member ana ade bg warning, kalu nampak due2 lagi mmg x de maaf bagimu la. Hahahahaha, tapi yang nak ketawanya, kawan ana yang ana kenal seorang pelawak yang suka menghiburkan rakan2 dah jadi seorang yang tegas dan serius ari tuh, takut jugak ana tengok..

Tapi ape pun kita perlulah sama beringat, hahahahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan