Selasa, 1 Mac 2011

Letih

AI ape nak jadi ngan ak nie, makin ari makin x betul rasenye..ujian2...ntah kenapelah tetiba ak rase semacam jer, ak dah x seperti dulu lagi, kepala ak terlalu serabut, macam mane ak nak fokus blaja kalau macam nie...
Ak datang kolej dengan nawaitu nak blaja sungguh2 sampai ak berjaya, tapi makin hari makin jauh ak dengan buku..huhuhuhu...macam mane la ka semester nie...harap2 bleh la carry on semua subjek...

Makin hari ak rase ak makin bzy ngan tanggungjwaba yang melambak2...x sangka plax yang semuanya akan berubaha dalam sekelip mate...ape la ak nak buat sekarang nie, ak seolah2 dah hilang diri ak yang dulu..ke mane perginya hidup ak tuhhh...

ape yang patut ak lakukan sekarang..(T_T)

Jumaat, 14 Januari 2011

JOm Masuk U!!!

Seronok jugak hari ni pegi buat research tentang IPT kat TTC tu..hihihi...macam2 yang faiz dapat info kat sane..hmm, mane taw ade rezki dapatlah faiz sambung Master plax..Insyaallah kalau ade rezki serta keizinan daripadaNya faiz akan sambung master. 

Banyak jugak universiti yang mengambil bahagian, antaranya UM, UUM, UPM,UTM,UTHM,UPSI,UMT dan banyak lagi lar..ape pun korang jangan lupekan doakan faiz dapat sambung master then PHD ek..hihihi...(",)

Isnin, 10 Januari 2011

Ke mane dia adikku

Sedar atau pun tidak, sebenarnya dia yang benar2 mengambil berat tentang diriku..kebisuannya membuatkan ak tertanya-tanya di mana sebenarnya dia berada, adakah ak ade melakukan kesilapan kepadanya..atau kata2 ku mungkin mengguris perasaannya..mungkin tanpa ak sedar ak telah melakukannya..adenya dia yang selalu mengambil berat tentang diriku dan sentiase bersama ak dalam susah dan senang membuatkan ak rase tenang, namun kebisuannya ini membuatkan ak merasakan satu kehilangan yang sangat memedihkan..

Ak tahu dia sedang menjalani hari2 yang sukar ketika ini, jadi ak membuat keputusan untuk tidak mengganggunye, namun itu hanya sementara kerana ak tidak dapat melakukan sedemikian kerana ketiadaan sms darinya membuatkan ak merasa gelisah dan tidak selesa, seolah hari2ku ini tidak lengkap tanpa sms nyer..adk??ke mane menghilang????..mengapa perlu merahsiakan sesuatu dariku..iye, mungkin ak tidak bermakne, tapi tidak mengapa..dia berhak untuk menentukan segalanya...ku doakan kamu bahagia..what important is..family first..abg support dari blakang...(",)

Dont be sad..kembalikan senyuman itu...

Syabaabul Faizin

video

Video Syabaabul Faizin (SFd) sepanjang tahun 2008

Ahad, 9 Januari 2011

Ana Rafali Juara Lagu ke 25

Macam x percaya aje kan artis yang mula hanya dikenali di youtube ini mampu memcapai kejayaan yang sebegini hebat walaupun buat julung2 kalinya menyertai juara lagu..tapi dah rezeki dia,ikut2 ,mane pun dapat jugak..pape pun persembahan dia x de la teruk sgt,tp unexpected la yang dia dapat menang, lagi pun AJL 25 kali ini memang sangat berbeza dari ajl2 yang lepas, tahun nie nampaknya artis mula membuat gimik2 yang di luar jangkaan, dan ini memnampakkan bahawa mereka sudah maju..hihihi..tahniah kepada semua artis..

Keputusan AJL 25

Johan - Ana Rafali ( Tolong Ingatkan Aku )
Naib Johan - Black  Meet Uncle Hussein ( Drama King )
Tempat Ketiga - Hafiz ( Noktah Cinta )

Vokal Terbaik - Hafiz ( Noktah Cinta )
Persembahan Terbaik - Faizal Tahir ( Hanyut )

Sabtu, 8 Januari 2011

Maha Pencipta



Ferrari berharga RM 400 000..unbelievable???believe it...

Mesti ramai yang tertanya-tanya kan pasal ini, saje je nak berkongsi info cikit, ferrari sebenarnya pada dasarnya berharga 400 000++ tapi oleh kerana cukai importnya yang terlalu mahal maka ia menjadikan kereta ini sebagai kereta mewah yang di kategorikan sebagai kereta mampu milik. Memang secara basicly nye kite susah nak percaya, tapi itulah hakikat yang sebenarnya, sekiranya kite tinggal di negara yang mengeluarkan kereta tersebut, maka harganya jauh lebih rendah dengan harga kita, walaupun mereka mempunyai cukai yang tersendiri, namun harganya tidak lah semahal harga pasaran kita di malaysia

So pada sesiapa yang nak pakai ferrari tu p la duk kat italy tuh, cukup tempoh matang bawak jer ferrari balik malaysia...hihihihi